Bakı Avropa Liseyində tədris-tərbiyə işi təhsilin keyfiyyətinin əsas amili kimi ilk növbədə məktəblilərin intellektual hazırlığının səviyyəsinin yüksəldilməsinə yönəlib. Tədris materialları və onların təqdim edilən metodikası müstəqilliyi və tənqidi düşüncəni, informasiya ilə işləmək, şərait və hadisələri təhlil etmək, problem qoyub formalaşdırmaq, onları müzakirə etmək və nəticə çıxarmaq bacarığını və s. bacarıqları təmin etmək məqsədi daşıyır. Şəxsin idrak və yaradıcılıq qabiliyyətlərinin inkişafına xüsusi diqqət yetirilir.
Bu məqsədlə liseydə IV sinifdən başlayaraq “Xəmsə”, Brain Rinq, Nə? Harada? Nə vaxt?”, “Əla tələbə”, “Fibonaççi” və s. Və bir qayda olaraq, lisey şagirdləri bu oyunlarda fəal iştirak edir və mükafatlar qazanırlar.